Forums
| [RNG] Running`N`Gunning Since 2003 :: Forums :: Football :: PSV |
| PSV proper fucked olé olé | << Previous thread | Next thread >> | ||
|
Moderators: H3av3N, Orry
|
| Author | Post | ||
| Apocalypse |
| ||
Apocalypse![]() ![]() Registered Member #11 Posts: 658 | PSV: Liverpool, Marseille, Atlético PSV is bij de loting voor de eerste fase van de Champions League in een poule met Liverpool, Olympique Marseille en Atlético Madrid terechtgekomen. Liverpool was in 2006/2007 verliezend finalist en strandde afgelopen seizoen in de halve eindstrijd. De Reds haalden via de voorronde het hoofdtoernooi door een benauwde zege op Standard Luik. PSV trof in 2006/2007 zowel in de groep als in de kwartfinales Liverpool. Tegen Olympique, waar ex-PSV'ers Erik Gerets en Boudewijn Zenden respectievelijk als coach en speler actief zijn, speelde PSV nooit. Tegen Atlético, waar oud-Ajacied John Heitinga speelt, werd in een grijs verleden alleen vier keer geoefend. ,,, ----- Hopen op een 3de plaats. Maximaal haalbare denk ik. | ||
| Back to top | | ||
| Orry |
| ||
Bas Bonaparte![]() ![]() Registered Member #6 Posts: 1645 | Wel mooie namen, maar altijd weer een stevige groep voor de mannen, man o man, hier wordt je wel verdrietig van zo langzamerhand, maar de andere 3 vinden het ook niet leuk om bij ons op bezoek te komen... ![]() Copyright: Disaster | ||
| Back to top | | ||
| PremiumTms |
| ||
![]() Registered Member #20 Posts: 1374 | word zeer zwaar voor psv, maargoed ik hoop dat ze door komen, niet omdat ik voor psv ben maar wil wel dat nederland beetje aanzien krijgt in europa! | ||
| Back to top | | ||
| DipmaN |
| ||
![]() ![]() Registered Member #5 Posts: 1442 | Ik moet nog zien of PSV het hem weer gaat flikken, ik hoop het natuurlijk wel voor het nerderlands voetbal mja ik moet het nog zien | ||
| Back to top | | ||
| Nhmh |
| ||
![]() Registered Member #40 Posts: 43 | Hmm atletico en liverpool zijn natuurlijk tegenstanders van formaat... Marseille zou te doen moeten zijn, en dan hopen dat je puntjes kunt afsprokkelen bij die twee anderen! | ||
| Back to top | | ||